Heeft u een tip voor ons vul dan onderstaande formulier in.
Wij zullen uw bericht binnen een week beantwoorden.
Een klacht? Bespreek uw onvrede eerst met uw huisarts
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
U kunt uw klacht of suggestie om de zorg te verbeteren bij onze praktijk melden d.m.v. het invullen van onderstaand formulier. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschillencommissie Huisartsenzorg van de SKGE. Ook de geschillencommissie probeert in eerste instantie te bemiddelen. Mocht dat niet lukken, dan doet de commissie een juridisch bindende uitspraak.